четверг, 4 сентября 2008 г.

Про насущне


Щось я зачастив копіпастити... чи то пак перекопійовувати інформацію зі свого стандалона http://seolexa.ru/ в литдибр-щоденник...
Можу пояснити це лише тим, що в тому блозі все про туризм - походи, мандри, та про спортивне орієнтування, захоплення, якими я живу, тому і не можу без розповідей про них і в цьому щоденнику.

Та думаю, коли головне звідти перетягну(мої погляди на різні види туризму, орієнтування тощо), тоді вже буду публікувати тут в основному ( хотів написати "тільки", але зрозумів, що не завжди) оригінальне.
Сьогодні ж я хочу поділитися з вами своїми теперішніми проблемами.
Питання стоїть конкретне і руба - бути чи не бути Олексієві Сердюку цієї осені в українській армії. Як на мене - то краще б я віддав борги рідній вітчизні поза лавами армії. Було б корисніше і ефективніше.
Не знаю...
Але найближчі два-три тижні внесуть ясність - бути Сеолексі блогером, чи він з успіхом впряжеться в проходження курсу молодого бійця.
______________________
А тим часом блогери пишуть:
  1. Моє яскраве дитинство від Полінки Разумної
  2. Благотворительность и страхование: социальный пиар или льготы при налогах?
  3. Первое сентября в представлении деда Витали
  4. Война в 14 веке: Английская система
  5. Спортивный туризм вспоминает школьные годы чудесные
  6. Лучшие зарубежные блоги про экологию

Комментариев нет: